2 Mayıs 2010 Pazar

EZEL VE EYŞAN AÇIKLADI

REYTİNG REKORTMENİ EZEL DİZİSİNDE EYŞAN KARAKTERİNİ CANLANDIRAN CANSU DERE VE EZEL'E HAYAT VEREN KENAN İMİRZALIOĞLU, GÖNÜLLERİNİ EZEL'E KAPTIRMIŞLAR BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNMÜYORLAR.
Başarılarını genç ve dinamik bir ekiple çalışmaya borçlu olduklarını söyleyen ikili, "Ezel seyirci kadar bizi de tavladı, kalbimiz onun için atıyor" diyor.

*** Ezel intikamı, Eyşan tutkuyu, yalanı ve şehveti temsil ediyor. Peki intikam ve şehvetin çatışmasından ortaya ne çıkar?

Kenan İmirzalıoğlu: Ekranlarda çıtayı yukarı taşıyan Ezel dizisi çıkıyor işte.
Cansu Dere: Bence hayatın ta kendisi de çıkar. Çünkü tutku hiç bitmez ve sonunda ne getireceği belli değildir.

"OYNADIĞIM EN ZOR ROL"

*** Ezel içinde bir de Ömer taşıyor. Eyşan iyiyi ve kötüyü büyük oyunculukla sergiliyor. Dizinin bu kadar duygu karmaşasında Kenan ve Cansu'ya ne oluyor?

K.İ.: Ben Ezel ve Ömer arasından çıkıp kendi hayatıma gitmeye fırsat bulamıyorum. Onların derdi, sıkıntısı bana yetiyor. Ezel benim bu güne kadar oynadığım en zor karakter. Çünkü içinde bir Ömer var, onu bastırmaya çalışıyor. Yani siyah, beyaz, gri, kırmızı arasında her rengi taşıyor. Ama işin ilginç yanı bu zorluktan ben de haz alıyorum.

C.D.: Duygularımız çok yıpranıyor. O nedenle bir doktora bunu danıştım. Banan insanın beynini ve duygularını bu kadar yormasının onu dinamik tuttuğunu söyledi. Eyşan'ı oynamak çok zor ama çok da zevkli. Çünkü çok fazla gel-gitleri var. Onun tadı gerçekten bir başka.

"EZEL HEPİMİZİ TAVLADI"

*** Başarınızın sırrı ne?

K.İ.: Genç ve dinamik bir ekiple çalışıyoruz. Aramızdaki ortaj sinerji bence işin kalitesine de yansıyor. Ezel hepimizi tavladı kalbimiz sadece onun için atıyor.

*** İsmail Cem Televizyon Ödülleri'nde unutulmaz sahne ödülü İstiklal Caddesi'ndeki öpüşme sahnenize verildi. Peki ya sizin Ezel'deki unutulmaz sahneniz hangisi?

K.İ.: Çok fazla sahne var ama en farklısı İstiklal Caddesi'ndeki yürüme sahnemiz. Binlerce insan arasından yürüyüşümüz o kadar güzel ekrana yansımış ki, bunu başka hiçbir dizide görmedim.
C.D.: Eyşan'ın Ömer'i hapishanede görmeye gittiği sahneyi unutamam.

*** Ezel'in dokuz ödül alması çok tartışma yarattı. Sizce hak yerini buldu mu?

C.D.: İlk defa yapılmış olduğu için eksikleri olabilir ama televizyon adına böyle bir şey, böyle bir ödül töreni yapılası mutluluk verici. Çünkü dizilerde de en az sinema kadar emek veriliyor. Bu ödüller hepimizi motive etti.
K.İ.: Tartışma çıkması çok normal. Çünkü herkes çok fazla çalışıyor ve kendi projesini sahipleniyor. Zaten kirpi bile kendi evladını pamukçuk diye severmiş. O nedenle tartışma çıkaran kişilerin duygularını çok iyi anlıyorum.

"AYİNESİ İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ"

*** Ezel'in popülerliği -argo tabirle- Kenan İmirzalıoğlu'nu yedi mi?

K.İ.: Ben Miroğlu fenomenini atlattığım için Kenan'ı kolay kolay yedirmem. Hiçbirimiz yedirmeyiz.

*** Bu dizide olmasaydınız kıskanır mıydınız?

C.D.: Ben çok kıskanırdım.
K.İ.: İmrenirdim ama bu işte olmasaydım da mutlu olurdum. Çünkü bana bundan sonra da böyle kaliteli işlerin geleceğini bilirdim.,

*** Ezel bir futbol takımı olsa size hangi mevki düşerdi?

C.D.: Futboldan anlamam. Bir tek gol olduğunda anlarım.
K.İ.: Ezel oyunu iyi görüp okuduğu yönettiği için orta saha olur. Yani Hagi'dir. Ramiz Dayı Fatih Terim'dir, teknik direktör. Ali'den top geçer adam geçmez. O nedenle defans oyuncusudur. Futbolcuların kenara koşup öpücük attığı kişiler de Eyşan ve Bahar olur.

*** İkiniz de çok merak edilen ama konuşmayan kişilersiniz. Gizemli olmak cazip mi?

C.D.: Ben kendimi anlatmaya çok utanıyorum. İnsan kendini kolay kolay anlatamıyor çünkü. Ben hiçbir şeyi gizemli görünmek için yapmıyorum ki...
K.İ.: Ayinesi iştir kişinin... O nedenle başka söze gerek yok. Benim işim ortada.

*** Birlikte olduğunuza dair çıkan haberler doğru mu?

C.D.: Yalan haber hukuka aykırıdır.
K.İ.: Cansu birlikte olduğumuzdan haberin var mı? Ya bunlar dedikodu. Yalan haberlere cevap vermeye kalksak işimizi yapamayız.

HT Mag

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder